niedziela, 20 marca 2016

Spotkanie Klasowe (LO Strzelce Opolskie, klasa matematyczno-fizyczna lata 1990 - 1994 r.)

Cześć


Minęło dwadzieścia sześć lat od zakończenia ogólniaka. Pisząc to, czuję się strasznie i myślę, że na wielu z Was ten upływ czasu także zrobił wrażenie. Mamy po czterdzieści pięć lat i pewnie większość z Was czuje się młodo. Przynajmniej ja tak mam. Całkiem możliwe, że niektóre osoby zapomnieliśmy, a niektórych nierozpoznany. Ot takie życie. Wydaje mi się jednak, iż obędzie się bez przyczepionych na ubraniach kartkach:) W najgorszym razie pobawimy się w zgaduj zgadulę.

 
Może przejdę do rzeczy. Proponuję spotkanie klasowe w dniu 12.06.2021 r. (sobota) w Opolu od godziny 15.00. Każdy płaci za siebie, a wybierzemy lokal, który jest w miarę długo czynny. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to prośba o wpisanie się w komentarzu. Na razie udało mi się zlokalizować siedem osób, do dwóch kolejnych mam telefon. Czyli jest nas już dziesiątka. Prośba o znalezienie pozostałych i zaproszenie ich na to wiekopomne spotkanie. W końcu ostatni raz widzieliśmy się w ubiegłym tysiącleciu.
Tylko od Was zależy, ilu nas będzie.


Pozdrawiam i zapraszam na spotkanie


1. Stanisław Klimek

2. ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz